lördag 25 december 2010

Vad är det?

Känner mig nere... Det är faktiskt tredje dagen jag känner mig nere...
I torsdags kände jag mig nere, i går på självaste julafton kände jag mig nere (även fast jag hade det trevligt med familjen) och idag känner jag mig nere.
Gjorde ett val att inte sova i Lill-vännäs igår, ville hem och vara för mig själv även om det känns ensamt. Men det är skönt att få vara för sig själv när man inte mår så bra. Få tänka för sig själv och inte behöva bekymmra andra.

När jag är nere så tycker jag verkligen inte om att folk ringer hela tiden och frågar vad problemet är. Låt mig vara ifred, det är bäst för mig, dig och alla andra!¨

Ikväll blir det att se bio med kusinerna och broder. Vi ska se den nya Narnia filmen och jag hoppas att den kan få mig på bättre humör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar