söndag 12 december 2010

Dag 18 - Min favorit födelesedag.

Svår fråga...Vet faktiskt inte vilken som har varit min favorit födelsedag...
Det kanske var när man var liten, då var det ju spännande att fylla år. Man var så spänd över födelsedagen så man kunde inte sova natten innan. Alla presenter man fick och tårta som man fick vräka och alla som kom på besök för att bara fira just mig.
Det var höjdpunkten och då tyckte man det var tråkigt att man bara fyllde år en gång per år.

Nu däremot tycker jag inte alls det är något speciellt med att fylla år, jag tycker inte alls det är lika kul att öppna paket. Det som är roligt med att fylla år nu är väl när man får baka tårta och andra godsaker som man kan bjuda dom som kommer och ska fira mig...

Nä Det var mycket roligare att fylla år när man var liten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar