tisdag 7 december 2010

Dag 13 - Den här veckan.

Eh okej... Veckan har ju faktiskt bara nyss börjat men aja jag får väl försöka dikta ihop något då...


Igår blev det en tripp till Lill-vännäs och tvätta kläder. Idag blir det också en tripp till Lill-vännäs för att hämta hem alla kläder och sen träffa mosters favoriter, senare ikväll blir det att vräka julbord tillsammans med arbetskamraterna och massa annat folk.
Imorgon onsdag hade jag tänkt ge mig på lite städning och sen på kvällen blir det att försöka ställa om dygnet (vilket inte brukar vara så svårt för mig).
På torsdag blir det en lång sovmorgon och sen bara en lugn dag innan jag ska börja jobbar helgen.
På fredag, sova och jobba.
Lördag, sova och jobba.
Söndag, sova och jobba.



Så här kommer nog min vecka att se ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar