lördag 18 december 2010

Lilla julafton

Ja som ni kan läsa på rubriken så har jag och finaste lilla julafton idag.
Vi har gjort världens finaste pepparkakshus, vi har lagat mat tillsammans, gjort knäck och öppnat julklappar. Myspysigt värre!

Men nu har K lämnat mig en stund för att agera chaffis så jag har hunnit vara till broder en sväng och hämtat en film och sen hem för att ta en VARM dusch så när han kommer tillbaka blir det mer mys med Sunes jul, knäck och päroncider (alkoholfritt).

Älskade helg!

Annars idag har det varit jobbigt i det opererade ögat, det är blodsprängt och det gör ont. Jag lever på IPREN nu även fast det inte hjälper så mycket.
Tog mig en sväng till affärn men där blev jag så yr av allt ståhej så det blev en snabb shopping av mat. Nä nu vill jag att det ska bli bra så jag kan jobba i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar