torsdag 23 december 2010

Dan före doppare dan!

Ja nu är det inte länge kvar till julafton, känns faktiskt lite konstigt eftersom jag tycker att denna månad har bara rusat iväg i all världens fart...

I natt var det min sista natt på jobbet för det här året. Tyckte faktiskt att det var den längsta natten ever! Ville bara hem, hem och göra allt som ska göra inför i morgon..
Men nu är den äntligen över och nästa natt inväntas den 1/1-2011.

Wow redan nytt år också! Vet inte vart detta år har sprungit iväg, vad har jag gjort i år, vad har jag åstakommit? Det är frågorna tillsammans med massa mer, som snurrar i min skalle just nu.
Känner mig lite stressad eftersom det känns som jag ogjort något som jag skulle ha gjort just i år! ja det är bäst jag kommer på vad det är, det är ju som sagt inte länge kvar till det nya året...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar