söndag 19 december 2010

Söndag

Ja då var denna helg slut och inte mycket har blivit gjort. Har mest legat framför tv:n och tyckt synd om mig själv för att jag haft så ont. Men jag har ändå haft en toppen helg när jag har fått vara med finaste.

En rolig sak som hände idag var när jag skottade fram min bil. Ja efter att ha legat framför tv:n hela helgen så blev jag less och gick ut och skottade uppfarten lite och då upptäckte jag att man inte såg min bil för allt snö så jag började på skotta fram den... Jag skottade och skottade och tillslut fanns det ju nästan ingenting kvar! Jag måste verkligen ha en liten bil för inte tyckte jag att det var så liten när det inte var någon snö...
Hihi, det var faktiskt väldigt komiskt när jag stod där och skottade.

Sen en liten varning! Köp ej "Dill och gräslök" chipsen från OLW på konsum... Dom har glömmt att krydda dom! Va väldigt besviken igår när jag var som mest sugen på just dom chipsen, öppnade påsen, hällde upp i en skål, smakade på en och upptäckte att dom bara smakade papper. Alltså köp ej dom chipsen för att dom har totalt glömt bort kryddningen på chipsen!

1 kommentar:

  1. maila olw då får du säkert nåt bra som tröst =)

    SvaraRadera