tisdag 21 december 2010

Dag 27 - Min favoritplats

Oj nu kom det ju en klurig fråga igen. Jag har nu suttit nu ett tag och bara stirrat på denna fråga och försökt komma på någon favorit plats som jag har men kommer inte på någon specifik. Jag har många favoritplatser och jag hade många favorit platser.

En favoritplats som jag hade när jag var mindre var i ett träd. En björk som stod vid vägen hemma i Lill-vännäs. Där satt jag alltid och filosoferade, jag satt där när jag var ledsen, ville vara ensam eller när jag hade tråkigt. Jag blev faktiskt väldigt ledsen när pappa bestämde sig för att hugga ner de där trädet, mitt favoritträd!

Sen har jag så många favoritplatser att jag orkar inte ta upp alla här utan det räcker med den mest speciella platsen som dock inte finns längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar