fredag 10 december 2010

Dålig stil

Ja idag har det inte blivit mycket sömn... Min chef är ju så gullig så hon alltid ringer och väcker mig när jag jobbar natt, bra va? Ne....Det är inte alls bra, det är inte okej överhuvudtaget! Inte när hon alltid ska ringa vid klockan 11 när man sover som bäst... Dålig stil!
Hon ringde som sagt idag klockan 11 och sen dess har jag inte kunnat sova...Ja hon är så snäll såååå, men nu har jag iaf fått beviljat ledigheten över nyår så lite glad blev jag.

Ja som ni kanske förstår så jobbar jag i helgen, det känns faktiskt ganska tugnt eftersom jag skulle hellre fara och hälsa på syster på sjukhuset istället. Kan inte sluta tänka på henne... Efter jag slutade och prata med mamma idag så kunde jag inte annat än att fälla en tår, eller en tår blev flera...
Nu vill jag att hon ska komma hem och att allt ska bli som förut, tycker att allt det här går för fort! Jag har inte riktigt smällt allting ännu och har inte riktigt förstått vad som hänt och för varje dag som går så har det hänt något nytt...

Som jag nämde tidigare i ett inlägg... Ser absolut inte framemot jul längre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar