måndag 27 december 2010

Mellandagarna

Nu ör det rea, rea överallt, i alla butiker.
Är faktiskt väldigt sugen på att fara till staden och shoppa men är ju inte så kul när jag inte har någon att fara med. Antingen jobbar alla eller så är dom sjuk, hur kul är det? Visst jag skulle kunna fara själv men skoj då... Det är mycket roligare att ha någon med sig som man kan surra med samtidigt som man drägglar över allt det fina som finns.

Något jag verkligen skulle ha haft är ett par rejäla vinterskor! Jag är less på frysa om fötterna, less på att fötterna blir så kall så man tillslut inte har någon känsel kvar i dom.

Så nu sitter jag här och velar fram och tillbaka om jag ensam ska fara till staden och införskaffa mig ett par vinterskor...

Kanske, kanske inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar