tisdag 21 december 2010

Snart är det jul!

Som vanligt går tiden alldeles för fort och som vanligt så hänger jag inte med.. Julen är snart här och som jag nämnt tidigare så känns det inte så har jag ju inte haft någon julkänsla men nu när det värsta har lugnat ner sig, de tråkiga nyheterna är inte lika tråkiga längre så känns det faktiskt lite roligt med jul ändå. Har faktiskt fått lite julkänsla och jag tror mest det beror på lilla julafton som jag och finaste hade i lördags.

För att få ännu mer julkänsla så har min kära far huggit en gran till mig som han ska komma med imorgon kväll så efter att jag slutat jobba på torsdag blir det hem och vila, äta lunch med en vän, handla och sen införskaffa glitter och glamour till granen och sen på kvällen ska den pyntas.

Hur man än känner sig så är det ändå något visst med jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar