fredag 31 december 2010

usch!

Jag kan ju tala om att jag inte är på så bra humör idag...

Hade svårt att somna igår så ja somna vid ca 03:00 och började drömma så sött men när klockan var 03:34 så vaknade jag av att det dånade i väggarna. Ja min granne började lyssna på hårdrock! Jag trodde att jag kunde slappna av, koppla bort musiken och somna om igen men icket... det är inte så lätt att göra det när han spelar så högt att det till och med vibrerar lätt i sängen...

Jag tog mitt täcke och gick till soffan och la mig istället, där hörde man musiken också så jag startade tv:n och försökte överrösta så jag kanske kunde koppla av men icket. Jag hade hunnit bli för irriterad! Brukar alltid kunna somna till tv:n, de är jag lixom proffs på men inte denna gång.

Så jag såg någon knäpp film, blev mer irriterad, såg en serie och var fortfarande irriterad. När klockan var halv sju så tänkte jag att han säkert hade slutat spela så jag stängde av tv:n och tog täcket och gick mot sängen men vände när jag kom ut till hallen. Åh så arg jag var. Jag var så arg att jag fällde en tår.

Okej jag kanske var dum som inte gick över och bad honom att sänka men jag är envis också. Jag kanske kunde somna även fast det dånade i hela lägenheten och han kanske bara ville spela två låtar...

Jag kommer att vara trött idag och i kväll... Men jag ska hålla mig vaken, jag ska banne mig hålla mig vaken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar