måndag 13 december 2010

Nu lite ledighet.

Har jobbat och slitit hela helgen så nu är jag riktigt less, så less så jag har sovit mest hela dagen. Nä men helgen har varit tung... Hade hellre velat vara ledig så jag fick hälsa på mig syster på sjukhuset, men får ta det besöket imorn när jag lix ska träffa läkaren inför operationen (Ja operationen blir av på torsdag och jag som trodde att jag inte skulle få göra den innan jul)

Kommer att bosätta mig hos min äldsta syster i staden i veckan, känner att jag behöver det... Som jag har berättat i ett tidigare inlägg där jag skrev om mina syskon så kan jag prata med Helen om allt, hon tröstar mig när jag är ledsen och hon lyssnar på mig när jag behöver få prata. Så det kommer att kännas skönt att få "rå om" sin syster lite och helst eftersom det är långt mellan gångerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar