torsdag 10 september 2009

Ve och förbannelse

Nu börjar jag bli smått less på Jehovas vittnen som kommer och prackar på en med massa tidningar och annat skit. Har sagt flera gånger att jag inte är intresserad, men vad bryr dom sig för de? I dag kom en tant (samma som förra gången) och ville att jag skulle läsa nån jäkla bok om Gud och allt ont som finns här i världen. Sen såg hon att jag hade tv:n på så då började hon predika om hur tv:n skapar de mesta ondska i världen. MEN SNÄLLA...
Det där gjorde mig väldigt arg och jag kände mig mer och mer irriterad, tillslut sa jag till henne att gå här ifrån och inte komma tillbaka mera för att jag är nämligen inte ett dugg intresserad av deras snack. Sen stängde jag dörren, eller försökte... Tanta lisa ställde foten mellan dörren så jag inte kunde stänga och sen frågar hon om jag var säker på att jag inte ville ha några mer besök av Jehovas för hon kunde nämligen boka in ett möte nästa vecka så vi kunde diskutera. Så arg som jag var då just i det ögonblicket har jag nog aldrig varit, kände bara hur röd jag blev i ansiktet. Sa några väl utvalda saker till kärringen så hon gick och nu hoppas jag att jag inte får en hel hop med Jehvas vittnen som kommer att jaga mig efter vad jag gjort...

"Jag tror på mig själv"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar