lördag 19 september 2009

Säger då de...

Världen är bra konstig ändå...

Sitter och väntar på att Malin ska komma förbi mig, vi ska surra, surra och åter surra kanske också blir någon matbit på de. Super!
Sedan blire av till Lill-vännäs, nämligen bjuden på grillat och vem säger nej till en sådan inbjudan. Mamma tyckte det skulle vara en bra idé att använda grillen en sista gång innan dem ställer bort den för i år.

Gjorde en fantastisk upptäckt imorse. När jag skulle gå in i min stora garderob hörde jag något som lät väldigt likt Kajsas snarkning, vilket stämde väldigt väl. Hon har spenderat hela natten i garderoben och legat och myst på mina nytvättade kläder, vilket inte gjorde mig så imponerad. Brukar ju vara ganska duktig på att stänga dörren in dit men jag hade väl glömt det igår så hon tog väl sin chans. Så nu hänger det stora otäcka bollar med katthår på nästan alla kläder jag äger och har. Tycker det inte är så mysigt att ta på sig sockar som ser ut som gråa dammvippor. Jag tror att hon bara vill jävlas med mig eftersom att hon varit överallt till och med på hyllan och legat på alla byxor och tröjor, sen har hon legat i min kära socklåda. Som dom flesta vet så tycker jag väldigt mycket om sockar vilket har gjort att jag samlat på mig en del. Sist jag räknade var det mot 150 sockpar. Jag vet, det är inte riktigt normalt... Så det känns inte så spännande när nästan alla sockar är täckt med Kajsa hår. Tur är att jag bokat tvättstugan imorgon.

"Trött, tröttare tröttast"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar