torsdag 17 september 2009

Idol 2009

Jag måste ju säga det att Anders Bagge är favoriten hos mig nu. Förut var det så att jag skulle kunna göra allt för att få träffa Marie-Louise i "rent hus". Jag var nästan inne på att sluta städa här hemma och låta allt snusk gro, men då är jag ju bara så att jag vill ha rent och snyggt runt omkring mig så det var ju bara att ge upp den tanken. Så nu har jag kommit in på ett annat spår alltså att få träffa Anders, tycker att han är hel härlig. Hans kommentarer som ploppar upp är ju bara så klockrena.

For till Lill-vännäs ikväll och vräkte go midda, lax och pären. Sen for jag och moder till skogs och plockade trattisar. Det var inte nådigt vad mycket svamp vi hitta. Förra året så var vi eller i alla fall jag nästan tvungna att ha förstoringsglas för att hitta de små rackarna. Men tror nog att vi började lite väl tidigt då. Tycker att det är så härligt att gå i skogen och koppla bort alla vardagliga bekymmer och bara vara, gå runt och plocka och filosofera och skrika åt de hemska spindlarna och andra kryp som gömmer sig i mossan, sen är det ju roligt att få lite ensam tid med mammsen.

"Familjen betyder allt"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar