tisdag 15 september 2009

Säljkonsulent

Jag har blivit konsulent på Oriflame så vill någong beställa några produkter så är det bara att komma och prata med mig så ska jag nog ordna det.
Ja, det var så här att när jag var på Nolia i år så kom det fram en tjej med några papper man skulle fylla i för då hade man chans att vinna något. Så jag tänkte att det skulle väl vara kul så jag fyllde i glad i hågen och i förr går ringde den där tanta lisa och jag trodde att jag hade vunnit något skojigt, men ne.. Med min tur vinner man aldrig något. Hon ville bara fråga om jag ville bli deras säljkonsulent, så efter vi pratat ett tag och hon förklarade vad det gick ut på så bestämde jag mig för att prova på ett tag. Det är ju gratis liksom, så varför inte och sen får man så många erbjudande och gratis produkter och det bästa av allt så tjänar man kosingen också.
Så kom till mig om ni är intresserade utav något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar