lördag 19 september 2009

Grillat

Nu har man varit och ätit upp sig igen...


Sitter och funderar mycket hur det kommer att bli om jag kommer att flytta från Bjurholm. Vill så fruktansvärt och tycker att jag ska passa på innan det är försent. Men jag kommer ju att sakna alla så mycket. Jag vet att det är ju bara under en kort tid, men ändå.

Man kanske inte ska tänka så mycket på det utan man ska bara göra det. Allt finns ju som sagt kvar när jag kommer hem igen. Men jag undrar hur jag ska göra med Kajsa, känns så dumt att att ta med henne, för det första är det ju resan dit och för det andra kanske det inte blir så roligt för henne att åter bli en inne katt och sitta själv i en lägenhet när jag och Malin kommer att jobba hela dagarna. Har ju låtit henne vara ute nu och hon tycker att det är så skönt att få vara ute i det fria... Någon som kan tänka sig att ta hand om henne under tiden jag är borta?


Mina favoriter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar