söndag 6 september 2009

Nyvaken

Gick väldigt bra i natt, det var väldigt lugnt och skönt. I natt blir det sista natten sen är man ledig en vecka igen. Har fått höra så många gånger att jag ska gå och lägga mig och sova en stund efter att jag gått av sista natten. Men jag brukar liksom inte göra det...
Om jag skulle göra det så har jag den tendensen att stänga av min väckarklocka i sömnen så jag likt förbannat vaknar vi tre halv fyra och då är det ju redan kört att kunna vända tillbaka dygnet. Så ja jag brukar vara vaken hela dagen och då ja sen går och lägger mig sover ja ju som en prinssesa. Nog för att jag inte brukar må piggelin under den dagen, men huvudsaken jag får sova den natten i alla fall.

I veckan ska jag försöka ta mig till Nyby till smågrabbarna. Har nämligen köpt något till dom som jag egentligen skulle ha gett dom på Lindes dop. Men virrpannan glömde grejerna så klart. Hoppas bara att dom tycker om dom, nog för att Linde är lite för liten än men Ola kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar