söndag 27 september 2009

Sista natten

Tycker att jag inte ska klaga på mitt schema jag har. Jobba fyra nätter, ledig en vecka, jobba tre nätter, ledig en vecka. Ganska slappt och man blir ganska bortskämd också. Men nu ska en nattare gå i pension så då kommer kanske vi andra att dela på hennes nätter och då blir det att jobba mer. Kommer nog bli jobbigt om det innebär fler helger att jobba, men det är smällar man få ta. Vad gör man inte för en extra slant?

Imorn har jag tänkt att baka bullar med nutella i och jag har ingen aning om det kommer att bli bra eller inte, har ju som aldrig gjort det förut. Men jag vet inte hur jag ska kunna hinna allt för att jag hade tänkt och städa och tvätta också. Det blir att inte gå och lägga sig imorn när jag slutar så kanske jag har en chans att hinna med allt. Det enda negativa med det kanske inte är så smart eftersom att jag ska fira yvonne som fyller 18. Men jag ska göra mitt bästa utav situationen.

Lev och må!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar