fredag 4 september 2009

Sjuker...

Är det något jag verkligen inte tycker om, är det att ligga sjuk. Att bara ligga en hel dag utan att göra någonting och helst då man ska jobba är det värsta som finns. Det känns verkligen dumt att sjukskriva sig när man inte jobbar så ofta. Är ju som sagt ledig en hel vecka mellan varje gång man jobba.
I alla fall så var jag på nattmöte i onsdags kväll och det gick ju bra, även om jag inte kände mig 100% redan då. Sen när jag kom hem hade jag världens huvudvärk så de var bara att krypa i sängen. Vaknade senare under natten och kände mig inte alls piggelin. kollade tempen och hade nämligen 39 graders feber. Det första som slog mig var att jag fått svininfluensan... Usch, jag fattar inte att man ska bli så nojjig så fort det är något. Men jag ör då glad att jag inte är rädd för svininfluensan. Blir man drabbad av det så blir man. det går nog inte att göra något åt.
Men idag mår jag faktiskt bättre. Har ju sovit nu nästan två dygn så det kanske är därför. Men jag ska i alla fall vara hemma i natt också för säkerhets skull. Hoppas bara att jag kan jobba i morgon natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar