lördag 26 september 2009

Lördag

Ska jobba ikväll vilket inte känns så peppande. Är det något jag inte tycker om är det att jobba helger och helst då det händer saker...
Det är så mycket jag skulle tänka mig att göra istället för att jobba t.ex Riff Raff Ruff på Wärdshuset eller fara till Lycksele på marknaden. Men istället kommer jag tillbringa min helg i min säng under dagarna och sen på Älvgården på natten. Fast jag ska väl inte klaga när det bara är två nätter jag jobbar och sen har jag en ledig vecka.

Jag önskar att jag vore på en sandstrand i värmen och bara va. Precis som mina föräldrar säkert gör just nu. Får väl spara pengar och ta mig en tripp till soligare breddgrader.
Varför ska allting vara så dyrt och varför kan man aldrig vara nöjd med det lilla man har?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar