måndag 21 september 2009

Mycket att göra.

Måste fara på apoteket och köpa åksjuketabletter uti fall att och jag hoppas att det finns att köpa i Bjurholm. Sen ska jag förbi affärn och handla någon mat, Malin kommer att sova här i natt eftersom det blir en tidig dag imorgon. Klockan 04.15 ska Thorén komma och hämta oss, så det är bäst att vara på allerten... Eftersom att Malin slutar jobba vid 4 så lovade jag att fixa något ätbart till middag och det gör det inte lättare att hon gått hotell -och restaurang linjen så jag känner lite press, men det ska nog gå bra får jag hoppas. Hon kan ju göra som då jag var liten och inte tyckte om maten, stoppa det i blomkrukorna eller bakom bordsbenet för att sen plocka undan det, men det var ínte alla gånger jag kom ihåg att göra det så mamma blev inte gladare på mig för det. Usch vad hemsk man var då man var liten...
I alla fall, sen måste jag packa vilket kommer att vara rogivande, eller inte... Hoppas bara att allt kommer att rymmas så jag slipper hoppa på väskan för att kunna stänga igen den. Ja jag vet att det inte är normalt, men vad gör man då dom gör alla väskor för småa så det inte rymms någonting i dom?

Aja hoppas ni får det bra här hemma! Nu kan ni iaf pusta ut i tre dagar då jag är borta..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar