måndag 7 september 2009

Förändring på förändring

Jaha, så här blev den nya hårfärgen. Ser inte ut som om det blev någon förändring på den här bilden, men det blev det faktiskt.
Anki var det som agerade hårfrisörska på mig, hon är så duktig. Vi hade det himla trevligt, det är inte så ofta vi träffas så vi får surra riktigt. Så nu känns det riktigt bra.

Jag och Malin håller på att hitta något jobb i Norge. Gå ju sisådär med det hela. Har sökt på nätet femtioelva gånger men fattar inte vad dom menar och sen står det inte mycket om hur man kan söka dom där rackarns jobben som är lediga. Jag undrar hur dom norrmännen bär sig åt egentligen...
Jag hoppas vetkligen att vi hittar något. Skulle vara verkligen roligt att få göra något annat. Det behövdes Malin för att puscha på mig, annars skulle jag nog aldrig göra något sånt här.

Snart har jag varit vaken i 30 timmar eftersom jag inte gick och la mig imorse, så kroppen börjar på ha gjort sitt för idag. Bara jag inte blir för övertrött så jag inte kan sova i natt...

"Jag ser fler möjligheter och nya vägar jag kan ta"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar