fredag 5 mars 2010

Solsken

Det bästa med vintern måste ju vara när värmen kommer och det börjar droppa från taken och man hör fåglarna sjunga. Det är så härligt! Önskar att det kunde vara så här nu tills sommaren kommer, men besviken blev jag när jag hörde att vädret skulle inte alls bli så fint till veckan. Snö, snö och åter snö... Usch vad lessamt.

Idag har jag varit och införskaffat mig grejer i matväg. Var ju tvungen att handla så jag har någon mat att bjuda Anki på när hon ska sova över på lördag. Ja så snål är ja inte så jag inte bjuder på mat till mina gäster. I alla fall så blev det förvånansvärt billigt, älskar rabattkupongerna man brukar få från konsum. Dom har mycket bra grejer på dessa kuponger, helt perfekt. Det är inte onyttiga saker som det oftast brukar vara, ne de e riktig mat, bröd och frukt. Dunderbra! Så nu kan ingen klaga på att jag inte har någon mat i kylskåpet...

Fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar