måndag 8 mars 2010

Blåsigt.

Känns riktigt skönt när termometern visar på plusgrader, men om det bara skulle sluta blåsa skulle de vara riktigt härligt. Känns som om det är världens storm ute.

Jag måste erkänna att jag känner mig riktigt duktig nu. Träningen går dunder bra och nu blir det att sluta röka också. Ja jag vet att det kanske låter bekant. Att jag kanske sagt förut att jag skulle sluta men började igen. Men jag kan nästan lova att denna gång SKA jag sluta. Banne mig också. Visst det blir synd om de som får drass med mig under tiden, men jag tycker att jag är ganska snäll som förvarnar dem jag umgås med att mitt humör kanske inte är så stabilt för tillfället. Det blir mest synd om Kajsa som får stå ut med mig varje dag, men hon är nog van att ha en matte med pms...

"Om man bara kunde ta tillbaka vissa saker"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar