onsdag 17 mars 2010

Glader!

Nu har jag och Malin äntligen dragit fingrarna ur arslet och bokat resan som vi surrat om länge.
Det blir en resa till Turkiet och allt är klart och betalt.
Hade sån tur med bokningen att det fanns så pass billiga resor och ett stort plus var att flyget går direkt från umeå så det inte blir en favorit i repris. Det är ju inte så mysigt att ta buss till Arlanda och sen måsta övernatta för att flyget går inte förrän nästa dag...

Men i alla fall så känner jag äntligen lite glädje, vilket jag inte gjorde när jag klev upp imorse. Min abstinens besvär är inte att leka med och jag tycker verkligen synd om dom som måste drass med mig...

Turkey, here we come!

3 kommentarer:

  1. å va roligt, ni får det nog toppen :) när var och hur???

    SvaraRadera
  2. Den 13 maj klockan 22.15 bär det iväg från umeå.
    Det blev alanya och hotellet blev Erkaptan som ligger bra till, nära till strand, shopping och uteliv. Det bästa av allt var att det blev ruggit billig resa :) Kul kommer de bli!

    SvaraRadera
  3. Lycka till med rök-slutet! Kämpa på!

    //kusinTessan

    SvaraRadera