onsdag 24 mars 2010

Nu är det bevisat.

Ja det spökar faktiskt på Älvgården, det är devisat och det är inte bara jag som säger det och det är inte bara jag som varit med om lite spökerier.
När jag började på jobba på Älvgården så hände det många lustiga saker, men när jag började på natten så hände de mer saker. Trodde först att det bara var massa inbillningar eftersom jag är så mörkrädd, men efter att ha hört andras historier så är jag inte så säkert på att det är inbillningar.
De områden på Älvgården jag helst inte går själv till är källaren och 5:ans avdelning, men när man blir ensam på bygget så har man inte så mycket val det är bara att bita ihop.
Senast i natt så hände det något lustigt och jag är glad att jag får jobba med en som är rakryggad annars hade jag nog sprungit hem fort som attan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar