söndag 28 mars 2010

Borta bra men hemma bäst

Nu är man hemma igen efter en lång och trevligt helg, även fast lördagen gick fort men så går det när man sover bort den.

jag har börjat drömma konstigt igen, men nu är det mer som mardrömmar. igår natt drömnde jag att någon tuttade eld på Anki och jag försökte släcka den men det gick inte, det var så verkligt, hon skrek verkligen av smärta och när jag försökte hjälpa henne blev jag alldeles sönder bränd själv och det gjorde rent ut sagt ont.... Jag vaknade tidigt på morgonen av att jag hade så ont i drömmen. Knäppt?
Sen i natt drömmde jag att min lägenhet brann ner och jag stod utanför och kollade på när min katt brann inne och jag kunde inte göra något, jag försökte ta mig fram och skulle släcka men det gick inte. Det var precis som om lägenheten var i en glasbubbla och jag stod utanför.

Två nätter i rad har jag drömmt om eld och död, jag har alltid trott att drömmar betyder oftast någonting men jag hoppas att dessa inte gör det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar