tisdag 23 mars 2010

Jobba och sliter.

Jag vet att det kanske är dumt att blogga på arbetstid men nu när det är så lugnt så tänkte jag skriva ett par rader. Det är ju inte så att bloggandet går före jobbet...

Jag blir så arg på vädret ibland, fast ska väl inte klaga nu när solen skiner om dagarna och snön börjar sakta men säkert försvinna. Ne det jag blir arg över är att det alltid ska vara fint när man jobbar. Hur kan jag ta till vara på solskenet när det enda jag gör om dagarna då är att sova? Då hör man när man kommer till jobbet hur alla bara prata om det vackra vädret som varit och hur alla hittat på massa saker ute i de fina vädret, medan jag bara legat och sussat bort de hela.
Har faktiskt funderat på att strunta i att sova eller iaf sova mindre länge om dagarna, men jag tror inte att jag kommer att klara av det. Det skulle nog bli jobbigt att vaka om nätterna då, men det brukar ju gå bättre på sommrarna då är det inte lika mörkt om nätterna så då behöver man inte lika mycket sömn. Aja, jag får ta det som det kommer, hoppas att det bli fin väder i helgen iaf.

Nu kallar arbetet på mig.
God natt på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar