onsdag 10 mars 2010

Sjukling

Har inte varit i mitt esse på hela veckan, men jag trodde hela tiden att det berodde på mitt försök att sluta röka. Men idag när jag vaknade mådde jag riktigt pyton, halsen var igensvullen och näsan var täppt så det där med att andas kändes obefintligt och inte nog med detta kändes det som om jag hade blivit påkörd av en lastbil eller två... Dålig som jag kände mig så kollade jag tempen och fick svar varför jag mådde som jag gjorde. När det visade sig att jag hade 38,8 graders feber började jag tycka riktigt synd om mig själv. När jag inte har alvedon som kan minska febern eller nässpray som kunde göra så jag kunde andas igen så var det ända alternativet att sova bort det hela, vilket inte lyckades.... Vaknade på kvällskvisten och mådde lika pyton...

Nu ska jag inta sängen igen och hoppas på att vakna imorgon feberfri!

1 kommentar: