fredag 12 mars 2010

Snart tillbaka till mitt vanliga jag!

Febern är nästan borta känns det som och jag känner mig mycket piggare. Men inatt var det oerhört kämpigt, var faktiskt länge sen jag mådde så dåligt. Det går inte ens att beskriva, men när jag vaknade idag så kändes det mycket bättre och det är väl huvudsaken?
Just nu är det bara nysningarna, snuvan och hostan som irriterar och jag blir så arg på mig själv när jag inte ens kan lyckas med att bli sjuk när man är ledig, utan man ska bli en hjälp lös sjuk stackare NÄR man ska börja jobba...
Men om jag fortsätter att må så här bra (eller bra och bra?) så ska jag i alla fall pallra mig till jobbet imorn så jag får in lite kosing i plånkan.

Det sämsta med att jobba natt och att man blir ledig så mycket är att man förlorar rackarns mycket pengar när man blir sjuk och måste vara hemma, det är nästan så att man vill gå till jobbet även fast man inte kan stå på benen men vill inte smitta andra. Men som tur är så blir man inte sjuk så ofta...

Men måste erkänna en sak som är bra när man är sjuk. Det blir ju så mycket enklare att sluta röka. Haha! Kan säga till er alla nu att Linda Persson är här med rökfri! Fast jag tror att det kan bero på att Malin fick mina sista ciggaretter och jag tror att jag kommer att få tugga nicotintuggummina ett tag till, men jag ska då INTE köpa mer ciggaretter. Stolt är jag att det äntligen gick!


Tack Malin för nässprayen. Äntligen kan jag andas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar