måndag 28 december 2009

Sjuk?

Min kropp värker och jag mår inte riktigt hundra. Men feber har jag inte så det kanske bara är en ren inbillning. I natt ska jag jobba i alla fall och jag hoppas jag inte kommer att bli sjuk, det är ju inte så tvär billigt... Det får gå som det går.

Nyår kommer i alla fall spenderas i min lägehet och sedan vidare till Wärdshuset, kommer nog att bli trevligt. Men som sagt ska man ju inte förvänta sig så mycket om Bjurholm, det brukar ju inte vara så lyckat...

Nu blir det att masa sig till affären och handla någon mat. Har inte varit och handlat på två veckor, så det ekar ganska högt i kylskåpet och sen är det ganska ledsamt att leva på nudlar dag ut och dag in. Jag börjar bli gansla less, Nudlar idag och nudelsoppa imorn, ja men hur roligt låter det? Så nu blir det till affärn och öppna plånboken, kan ju inte snåla hur länge som helst.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar