måndag 21 december 2009

Inte min dag idag.

Det har gått uber bra att jobba i helgen. Helt otroligt!

Men för lite sömn nu idag bidrag till att jag kanske inte är så trevlig att umgås med just nu i alla fall. Har bråkats med min dator så jag håller på att bli tokig.

Blev ju tvungen att installera Telias mobila bredband och när jag köpte datorn så var det ju bara att stoppa in usb-minnet så skötte sig jobbet av sig självt, men nu när jag skulle göra det så är det ju klart att det ska jävlas. Efter att suttit och försökt ett tag utan framsteg ringde jag till slut Teliasupport om hjälp och det enkla var bara att ändra datum till 4 juli 2009 så skulle det orda sig och det gjorde det. Tydligen hade dom gjort några ändringar den 5 juli så att man är tvungen att byta datum till den 4 juli för att det ska funka att installera. Ja det var jätte knepigt och jag tycker att dom ska meddela det när man köper bredbandet så slipper man gå runt som ett åskmoln och halvt slänga datorn i väggen för att det inte vill som jag vill... Men nu funkar det i alla fall och jag tycker det är skönt att äntligen få tillbaka min dator som jag saknat så.

Sitter just nu i Lill-vännäs och håller på att baka drömmar till min kära mor. Måste ju vara den enklaste kaksortet att baka på denna jord...
Nä tillbaka till bakkaoset.

1 kommentar: