fredag 4 december 2009

Köldskador

Nu har vi hamnat där igen då det är kallt ute och kallt inne, fötterna har man tappat känseln i och fingrarna är som istappar. Jag vet att jag har dåligt blodcirkulation men att frysa på detta vis är faktiskt inte mänskligt tycker jag.

Jaja, nu har jag i alla fall flyttat färdigt. Städade ut gamm lägenheten i går så nycklarna lämnade jag igen i dag. Känns riktigt skönt.
Tycker att jag var duktig som stannade uppe till halv två i förr går för att ställa i ordning allting och få ordning och reda på placet. Eller om sanningen ska komma fram så var jag bara tvungen att göra det eftersom jag hade packat bort mina säng kläder och självklart så skulle dom vara i det sista lådan jag packade upp. Klyftiga jag.
Men jag känner mig verkligen hemma där, vilket jag inte riktigt kunde känna på Backgatan. Kajsa gjorde sig hemmastadd ganska snabbt också.

Har inte blivit så mycket bloggande för min del eftersom att jag inte fått tillbaka min dator. Men jag hoppas jag får tillbaka den snart så jag får bättra mig med bloggandet.

Ha en trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar