lördag 19 december 2009

Så kan det gå

Min syster tykte tydligen att jag stavade lite fel i mitt förra inlägg när jag skrev att det valkas jul istället för att det nalkas. Jag måste ju erkänna att det var en stor miss. Men så kan det gå då man jobbar natt och blir lite trög i skallen (vilken bortförklaring va?).

Idag har jag kännt mig riktigt duktig eftersom jag sprang på Orbitrek:en i en hel timme, är nog rekordet för min del. Så nu känns det rejält i kroppen men det känns ändå riktigt skönt... Vet inte vart jag fick energin från men då jag väl började springa så flöt det bara på och med bra musik orkar man mycket mer.
Fast egentligen kanske jag skulle ha sovit istället eftersom jag har två nätter kvar, men min sömn har blivit lite konstig. Har fruktansvärt svårt för att somna oavsett om jag är ledig eller inte och sen vaknar jag tidigt och har svårt att somna om. Idag somnade jag kl 9 och vaknade halv två och var hur pigg som helst, vilket inte känns så bra när man ska vara uppe om nätterna men än så länge har det gått bra. Kanske inte behöver så mycket sömn som jag tror eller så är jag bara inne i en fas så vi får väl se hur länge jag klara mig med mindre sömn.

I alla fall så är min dator äntligen klar och Patrik skulle vara snäll att hämta den på Tisdag, så då kommer jag nog uppdatera bättre.

Ps! Äntligen har jag fått ihop ett vettigt julklappsrim till min brors julklapp. Hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar