söndag 8 maj 2011

Vilodagen

Idag har jag faktiskt bara latats.
Tog en promenix, ätit en glass som snälla fader bjöd på, sett på tv, och sovit.

Vet ni... Jag har gjort något som jag svor aldrig skulle hända men det har nu hänt och jag fattar inte att jag inte gjort det tidigare. Jag och finaste förflyttade min tv till sovrummet! Det är ju ganska så lindrigt när jag har hjul på tvbänken så det var ju bara att rulla in dumburken. Så ni kan ju tänka er vart jag har befunnit mig halva dagen...

Men nu funderar jag faktiskt starkt på att skaffa en liten pjutt tv som jag kan ha där inne, hur skönt skulle inte det vara. Fast det kan ju lätt bli en ovana också, det är därför jag har varit så emot tv i sovrummet.

Nu ska jag vräka mat, fiskgratäng i dillsås och sen parkera mig i sängen och glo på tv.

Är inte livet underbart så säg?!

1 kommentar:

  1. Kolla blocket/Bjurholm, såg att det fanns en liten tv med inbyggd video insatt 1 maj/Anita

    SvaraRadera