onsdag 4 maj 2011

Så svårt!

Alltså, ibland är det så himla svårt att veta var man ska skriva för rubrik. Just nu hittar jag ingen passande...

Dagen har varit trevlig. På förmiddagen blev det gymmet en liten stund, inte länge alls faktiskt. Varför? Jo för att jag har så ofantligt mycket träningsvärk att jag knappt kan röra mig. Får väl skylla mig själv... I morgon blir det nog att springa på bandet istället för att lyfta skrot.


Eftermiddagen spenderades med Malin i Vännäs. Vi åt kladdis kaka, gick igenom hennes garderob och kollade ut outfits för lördagen, köpte Thai mat (mumma!) och käkade och surrade massor. Alltid lika trevligt!






Mina ögon är trött och min kropp less så jag tror det blir att krypa till kojs i min sköna säng.



God natt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar