torsdag 19 maj 2011

Punka!

Har just kommit hem efter en trevlig lunch tillsammans med det bästa sällskapet.
Tog bilen dit eftersom regnet verkligen öste ner när jag just skulle gå, typiskt att det alltid ska regna när jag ska vistas ute (!). Iaf så parkerade jag bilen så fint och allt var frid och fröjd, tills jag skulle ta bilen hem igen... Punktering!
Trodde aldrig att jag skulle bli drabbad utav det, eller hoppades iaf på det... Men nu har jag fått det och istället för att ställa mig och byta däcket framför allt folk som var på Konsum så ringde jag istället finaste så får han komma efter jobbet och göra det istället, för jag tänker inte skämma ut mig totalt. Jag vet ju bara hur det gick när jag skulle skifta till sommardäck, det slutade med en sur Linda.

Tur jag har en snäll karl som ställer upp i vått och torrt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar