fredag 6 maj 2011

Det är dax för fredagsmys!

Jag bara älskar fredagar, det är den bästa dagen på hela veckan och jag som hade fredagskänsla igår får fredag två dagar denna vecka. Wihoo!

Idag eller rättare sagt nu på morgon har jag hunnit fixa naglarna, epilerat benen och tagit en kort promenix till konsum. Nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli 12, då ska jag nämligen luncha med en vän och efter det hade jag tänkt mig till gymmet. Funderar även på att fara och sola idag och sen ska jag ta fram dammsugaren så jag får bort allt katthår som yr överallt och sist men inte minst ska jag diska undan all disk som samlats.

Ska även plocka ihop grejor som jag ska ha till morgondagen och fara och vräka mat på tacobuffén ikväll.

Hinner jag göra allt tror ni?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar