lördag 22 maj 2010

Längtar tillbaka

Vill fara tillbaka till Turkiet, fara tillbaka till solen, värmen, kulturen och folket. Men man får väl spara ihop en slant så man kanska kan fara till baka nästa år eller helst till slutet av sommaren...

Idag har det som vanligt bara blivit en lugn dag. Försöker hämta igen mig så mycket som möjligt eftersom man fortfarande är lite trött och sliten efter en veckas semester. Haha
Men även fast jag känner mig trött så känner jag mig samtidigt rastlös och vill hitta på saker att göra. Känns som om man bara sitter på röven och inte gör någon nytta alls och det kanske är därför jag är trött 24-7. Aja, på måndag blir det iaf jobb för hela slanten, ska även få vara med på en anställnings intervju för att få välja ut min blivande jobbarkompis på måndag, så det kommer att bli riktigt spännande.
Det är ju som viktigt att vi passar bra ihop eftersom att man bara jobbar med en och samm person alla nätter och det blir ju en del timmar som man måste umgås...

Nu blir det snart att fixa iordning tacos som jag och Yvonne ska vräka till middag.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar