lördag 8 maj 2010

Inte lätt

Känns att man inte sovit mycket på 3 dagar, påsar under ögonen och helt orkeslös...

Igår blev det stan för att växla pengar. Nu är det inte länge kvar! Sen blev det att fara till Anki och äta go mat och surra en massa innan vi for till bowlingen, kvällen avslutades med Lasse Stefanz och allsång i bilen på väg till Vännäs. Tack så mycket brudar, ni är bäst!

Idag blev det helt fel i planeringen... Hade planerat att få sova ut riktigt ordentligt eftersom att det inte gick så bra att somna igår kväll (kanske lite övertrött), så kvällen blev till natt innan jag kunde koppla av och somna. Så idag hade jag ställt klockan på 11 men vaknade när min bror ringde och väckte mig vid 9 så nu kan jag inte somna om så jag får väl ta igen min sömn imorgon istället.




Trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar