måndag 31 maj 2010

Hur ska vi göra?

Förskyld igen! Om hostan bara kunde försvinna så att man kunde få sova om nätterna. Är ganska less eftersom jag nyss hade blivit frisk och nu har man åkt dit igen. Skyller på Y eftersom hon nyss varit förskyld, hon ha smittat mig den rackarns ungen...
Aja, jag får väl trug i mig hostemdicin av alla former och se vem som hjälper bäst.

Idag ska jag fixa och trixa med en kär vän. Det är nämligen så att jag lovat henne att styla henne till balen och det tackar man väl inte nej till.
Det är jätte kul att (iaf försöka) göra andra vacker. Balen är på torsdag så det kan ju vara bra att veta vad man ska göra med håret och sminket så man inte står där på torsdag idé lös och vet vad man ska göra för något snyggt. Men min farhåga nu är att det kanske blir snyggare idag när vi testar än på torsdag när det är dax!
Vi får göra det bästa av situationen.

Kanske lägger ut bilder senare.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar