fredag 28 oktober 2011

Trötter

Var i stora staden igår, en hel dag dessutom. Först tandläkaren och sen shopping med kusin och efter några timmars shopping kom även en vän och joinade oss. Trevlig dag helt enkel!

Men....

Att jobba natt och inte fått sova natten innan eller någonting på dagen har jag nu lärt mig inte är så bra varken för kropp och själ.

Eftersom jag är lite (läs mycket) rädd för att gå till tandläkaren så är det för mig väldigt svårt att inte bli nervös, orolig och totalt vettskrämd så igår när jag skulle gå och lägga mig så började alla hemska tankar om tandläkarbesöket ploppa fram vilket gjorde att det blev en ganska så sömnlös natt.
Och efter en hel dag i stan med massa kutande och letande efter den perfekta outfiten till maskerad festen som kommer här framöver och att sitta helt spänd i en tandläkarstol i en timme så lovar jag att min kropp och framför allt mina fötter ömmade ganska kraftigt när jag kom hem vilket ledde till att det inte gick så bra att lägga igen ögonen en stund. Det var bara att gå till jobbet och se glad ut...

Så trött som jag varit i natt har jag nog aldrig varit och promenaden hem efter jobbet kändes som en evighet och kommer min kropp någonsin att återställas?

1 kommentar:

  1. I samma hus som lekia. Du vet där vi sa att det förut hade varit ett café... Hade det inte varit för anki hade jag aldrig varit dit haha

    SvaraRadera