torsdag 17 november 2011

Jobbeli jobba!

Har bara en natt kvar sen är jag ledig över helgen.

Imorgon när jag kommer hem från jobbet ska jag ställa mig och göra tårtor. Tre stycken var det beställt till Mosters prinsessas dop och jag kände mig faktiskt hedrad att få göra dessa.
Så nu har jag i en veckas tid funderat hur jag ska göra dessa, hur dom ska se ut och hur dom ska smaka. Var till Vännäs i tisdags och inhandlade massa smått och gott, mest till garneringen av tårtorna. Ojojoj spännande!
Ska faktiskt bli riktigt roligt att göra dessa tårtor och jag håller verkligen tummarna på att dom kommer att bli bra och framför allt ätbara.

Håll tummarna för mig ni med :)

2 kommentarer:

  1. jag är säker på att dom kommer bli super läckra och jätte goda. visa gärna bilder sen :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Dom blir nog kanon goda :)

    SvaraRadera