lördag 11 september 2010

Host, host..

Ja förskylningen som jag hoppades skulle försvinna innan helgen är lika envis som en åsna och stannade kvar bara för att jävlas tror jag. Att sova om nätterna är verkligen en utmaning. För det första så ska man ju kunna andas normalt med näsan för att överhuvudtaget kunna överleva natten och för de andra så ska man ju inte hosta så att man väcker hela grannskapet klockan 3 på morgonen. Nä som sagt, det har inte blivit så mycket sömn, men får väl ta igen det någon annan natt. Är ju ledig tills på torsdag så jag har ju några nätter kvar...

Idag har jag målat klart min bänk, eller jag har varv kvar att måla på ena dörren sen är det klar. Det har tagit lite längre tid än beräknat men bra blev den iaf, även fast det var en billig färg jag köpte och mycket svordomar och sura miner som det blivit. Är så ångersam över att jag inte tog ett kort på bänken innan jag började måla så jag kunde visa er för och efter bilder. Aja, får bli nästa gång jag gör ett liknande projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar